Day. one

27 timmar höll jag mig rätt lugn faktiskt. Utan snus. Dock med några sprayningar men det var rätt sparsamt det med. Men efter middagen och 31 långa timmar så tog jag mig en. Den var jag värd! Och har varit helt nöjd alla timmar efteråt! 👍

Jag ska tamejtusan lyckas!

Läste på 1177 att man inte ska sluta helt direkt, så jag följer deras råd och hoppas jag ror i land. 
Men det tror jag väl. 

Hälsan i fokus!

Idag har jag varit hos mamma. Hon har hjälpt mig lägga upp den klänning jag köpt och ska ha på ett bröllop vi ska på i helgen. Det blev riktigt bra! 
Tack igen mami ❤️

Vi tog även en promenix. Det var väl det enda fysiska för mig idag, har antingen suttit eller legat i soffan hela dagen. 
Skärpning med det- gymmet i morn bitti. 

Gjorde jordens godaste middag idag. Jag baconlindade färska kycklingfiléer som vi sedan grillade. Och så choppade jag upp gårdagens kokta potatis och stekte den med massa goda kryddor och så en stor sallad och tzatziki till. Alltså wow. Kan varit det godaste jag ätit! *stolt*
Svullnade på så snabbt att jag inte hann fota det färdiga resultatet. 


När vi låg i soffan och jäste efter maten så hörde jag något suspekt från köket. Gick in och hittade Chipo stå och vräka i sig baconinlindad kyckling. Haha. Han hade nog ätit en tredjedel av en filé. Knäppgöken. Skrattade gott åt det, måste varit en dröm för honom. 😂
Tagen på bar gärning dock!

En vecka till jobbet startar igen. Har varit ledig sen i slutet av juni, 27e typ. Så det känns ok. 

God natt pipoll ;)


Kommentera här: