Vikt

Brorsan sover här på dagarna nu. Han jobbar natt och har en hel skolklass barn där hemma. :) så han brukar sova hos våra föräldrar men där är det liv i luckan nu då ena lillasystern o hennes sambo flyttat in där tillfälligt mellan lägenhetsbyten. Vi har ju två sovrum så då fick han sova här helt enkelt. (Vi bor med 500m avstånd från hans jobb)

Jag vaknar dock av att en mygga andas. Så jag vaknade när han klev in genom ytterdörren. 

Är fortfarande orolig i kroppen. Hade 81/51 i blodtryck i natt när jag mådde som sämst. Jag som ligger på 145/95 alltid trots massor av blodtryckssänkande. Kan det vara därför jag är orolig i kroppen? Känner av hjärta och lungor på ett läskigt sätt. 

Invägningsdag idag iaf. Var glädjande nyheter 
Snacka om att snubbla på mållinjen till slutmålet. Dock är inte det det sista målet. Det är 60,0. 

Jag fasar för jobbet idag. Har de där hemska antydningarna i ena låret. Börjanpåetthelvete- känningarna. 

Ska försöka korta ner mitt pass idag om så är möjligt. Gå så lite som möjligt.
Vill inte vill inte vill inte bli dålig igen 
Tar bort ett pass iaf nästa vecka så jag blir långledig. Skrev kanske det i nåt av inläggen igår? Donno. 

Trevlig helg mina kära läsare ❤️

Kommentera här: