Lördagskväll

En mysig dag på jobbet med filmkväll och ostbågar och godis. Ibland har man ett extra bra jobb. 

Sen jag kom hem har jag haft lite ansiktsbehandling och jag har också drängt håret i olja. Jag vet att man ska ha liiite. Men nu tog jag mycket. 
Jag vet också att det ska sköljas ut nästan direkt men jag tänker ha det över natten. 

Jag tog Bodyshops Shea oil. Luktar så sjukt gott. 
Kanske ska börja ha det i håret. Den är ju till för torrt hår. Eller horr hud. Eller båda. 
Jag måste ju toppa håret. Men tänker att det kanske kan bli lite starkare med lite oljehjälp. 

Har också ätit massvis med ostbågar. Så jag har även smörjt insidan 😊 också viktigt. 

Jag tror att jag har en visdomstand under huden med krokar som krokat fast i käkbebenet. Mmm. Låter otrevligt. Och det är det. Men jag är mammas flicka och hon har behövt spränga alla för dom krokar fast i varandra. Mina kommer inte upp för det finns inte plats. Men jag kan inte gapa idag riktigt och det knakar och gör ont. 

Måtte det lösa sig av sig själv. Pulveriseras inatt eller liknande....

Ben och rygg är ostabila. Jag har tagit lite flex i morgon så jag börjar 15 ist för 12. Skönt det för sen slutar jag ju inte fören 10 på måndag. 41h på 3 dagar. Är sååå rädd att bli dålig. Men det skriver jag varje dag så det har nog framgått. 

Det har snöat precis hela dagen. Säkert 1dm ny blöt snö där ute. Man glider fram med bilen som en båt. Så himla läskigt. Så slabbigt och moddigt och man inte får nåt som helst grepp. Jag har dessutom en ny bil som jag inte känner. En liten eka jämfört med mitt fartyg till Peugeot. Känns lite obehagligt. 

Nu längtat jag till måndag eftermiddag, tills jag får träffa min älskade man. Han har varit iväg tors-sön 2 helger på två veckor nu. Eller vad blir det, varannan vecka.. Jag gillar det ikke. På måndag planerar vi att gå på bio eller äta nåt gott. Göra nåt mysigt iaf. 

Vill bara krypa upp i hans famn och bli kliad på ryggen eller i håret. Det bästa jag vet!

Kommentera här: