Glossybox

Glömde ju skriva att glossyboxen kom idag. :)
Blir hemskt irriterad på att dom skickar ut sms där det står att den levereras den 27e och så kommer den 30e. Samma förra månad....

Och denna månad var det inte lika kul grejer. Men det är ändå spännande att få hem en låda så här med grejer en gång per månad. 


Alltid så fint packat. Rosa låda var det denna gång. 


Ansiktsrengöring fick jag förra gången med. Loreals. Sen är det ett läppbalsam som tyvärr luktar ruttet, schampoo balsam och en väldigt fin ljuslila ögonskugga från makeupstore. Vitlöks-lacket blir spännande stt pröva. Ska vara väldigt vårdande för naglarna. 

Nä. En tråkig låda var det faktiskt. 
Skärpning till mars ;)

Sa jag att jag klippte lugg idag? Jag har den alltid upp i hårspänne/nål för jag hatar att ha hår i ögonen. Så all lugg har typ brutits av och automatiskt skapat en löjlig lugg. Bebisfjun. Så jag har funderat länge på vad jag ska göra med katastrof-håret. 
Vill blondera men har inte pengar till sånt. Så det vart en enkel lugg-klippning. Fick panik direkt då det vart URFULT. Men efter lite styling tänkte jag att- What a Fuck. Lite förändring är kul. 

Ser ut att va 14 år


Lite smink kanske...... Gud jag har blivit så förslappad. Orkar varken sminka eller sminka av :(

Min syster satte det där halsbandet i håret och vart supersnygg. Tjockt långt hår. 22år gammal. Sminkad och snygg. Det är bara att inse att man inte är där längre. :(

Nu-sova. Sen vakna till en bättre dag. 
1 Hanna:

skriven

Du är ju jättefin i lugg! Trevlig helg o hoppas jobbandet går bra!

Svar: Tack ❤️ idag vill den inte alls vara fin. Men jag lär mig kanske hantera. Det var ännu värre innan så det är bara att acceptera 😊
Annette Sjölund

2 Stina:

skriven

Du är endå strålande vacker och fräsch, hade lätt kunnat förknippas med en 22 åring ! De ska du va glad över för har en känsla av att ja kommer va torr å rynkig vid 30 själv :(

Förresten så fick ja tråkigare saker i min box. Ja fick inte rengöringen, jag fick en läppstift pensel.. å de där ruttna läppbalsamet. Dock en fin färg på ögonskuggan å sen fick ja proteinpulver. Men nagelserumet verkar bra! Får skinande naglar och de känns redan starkare :P
Så ja va rätt missnöjd. Hade hellre fått din låda, eller mammas. Min va trist :)

Svar: Tack snälla du ❤️ jag får vara glad att jag i te fick proteinpulver. De tål jag säkert inte. Nu har jag sett tre olika varianter. Är också nöjd med lacket. Det verkar bra!
Annette Sjölund

3 stina:

skriven

bajs då kom inte min förra kommentar?

Svar: Jodå 😊
Annette Sjölund

Kommentera här: