Happy new year!

Gott nytt år på er!

Jag ska strax till pappa på middag. Blir ett rätt lugnt nyår där med lillasyster och storasyster med respektive familjer. 
Tror inte vi blir fler iaf. 

Jag fick en klänning av syrran i julklapp som jag ska ha. Lite glammig så där 😊

Satt och kollade på bilder från året. Stor skillnad på mig. 
Mörkhårig - blond
Långhårig - korthårig 
Och framförallt från 68kg - 53kg. 
Nog året med störst förändring på mycket länge. 

Jag drömmer så aktivt nu. Inatt var jag med i skräckfilmen "Saw". Var så fruktansvärt. Tvingades upp ur drömmen när det blev för obehagligt. Svårt att somna om sen. 
Oerhört otrevligt. 



Gott nytt år! 
Nu hoppas vi på ett fantastiskt 2016 där jag blir ett på riktigt med denna fina människan som jag saknar så!

❤️❤️❤️🍾🍾🍾❤️❤️❤️



1 Tina:

skriven

Ja vilket händelserikt år du haft.
Gott Nytt År!
Fina ni är ihopa nya kärleken och Du.

Svar: Tack fina du ❤️❤️ gott nytt år!!
Annette Sjölund

2 Cicci:

skriven

Så fina ni!!!
Gött nytt år till er <3

Svar: Tack så mycket ❤️ gott nytt år!
Annette Sjölund

3 malizz:

skriven

halsbandet var vl från oss oxå?
ni ser väldigt söta o lyckliga ut <<3

Svar: Just det där fick jag av Linda :)
Annette Sjölund

Kommentera här: