MR- Done.

Så var den klar också. Det gick lite snabbare än beräknat för ena delen av bilderna (lilla bäckenet) blev inte bra eftersom jag har proteser som skickar skuggor på bilderna kan jag tro. 

Hon såg hur jag led och avbröt efter kanske 30-35 minuter och sa att det inte är värt att plåga mig för dom dåliga bilderna. 
Den andra bildserien var över livmodern. Undrar varför dom ville ha mr-röntgen därifrån. Är det från mjukdelarna kring den jag har mina rygg och ben-besvär? 
Svar får jag väl om någon vecka tidigast. 

15mg stesolid fick jag innan. Hjälpte föga. Jag är så sjukt tolerant. 

Efteråt kände jag mig dock mosig så då åkte vi och köpte pizza sen blev det raka spåret i säng för mig. 

Drömde att min syster var gravid men drack vin och rökte hela dagarna. Jag mår illa på folk som röker under graviditeten och förstör sitt barn. Likaså drickandet. Usch vad arg jag var på henne i drömmen. 

********

I morse gjorde jag ansiktsmask. Fick en i månadens glossybox. Tänkte visa allt vi fick men vill inte spoila för lillsyrran som inte fått sin box än. 



Het som få

Blev faktiskt ett helt fantastiskt resultat. Prova!

Idag har jag varit med mannens bil och besiktigat den. Den låter som en rishög men det var tydligen inget fel. Skumt. Frågade tillochmed en extra gång varför det låter men nä.. Inget fel.. Nåt med nån broms bara. 
Jag fick be honom backa ner från den där läskiga ställningen efteråt. Min mardröm att köra snett och liksom åka av skenorna. Tur dom är snälla mot kvinnofolket på carspect 😉

Ikväll blir det Valborgsfir med mamma Malin och Mattias på resturang. Med lite bubbel. 

Peace. 
1 stina:

skriven

va de mig du drömde om? Nä?

Svar: Nej Annika 😀
Annette Sjölund

Kommentera här: