Bodyshop

Jag och mamma åkte till stinsen idag. 
Jag använder ju uteslutande Bodyshops produkter för kroppen men har reagerat på deras Vitamine E serie. Jag var där förut o berättade det och de erbjöd mig att byta till valfri annan vara. Otroligt hyggligt. De kör så. Allergigaranti heter det. Tål man inte deras saker så får man pengarna tillbaka. Spelar ingen roll hur mycket du använt.
Dom är glada att veta sånt och byter gärna ut varan isåfall. I detta fallet verkar det vara att jag inte tål den för det ju innehåller vete. (Gluten)
Det brukar unte spela in om man är glutenintollerant för det appliceras på huden ju, men jag är väl väldigt glutenkänslig på alla plan helt enkelt. 

Så jag gick dit med dag och nattkrämen och bytte till Aloe-serien ist. Utan knussel. 
Passade på att köpa en ny bodywhip och duschcreme och handlade man över 200kr så fick man köpa en 400ml dunk bodybutter för 150kr!!!! (Kostar 380 annars tror ja)
Så världens bästa mamma betalade den för mig. Tack igen mamma!! ❤️

Så nu har jag laddar upp ordentligt. 

Köpte även en dagbok. Det är så mycket jag behöver skriva av mig som jag inte kan/får skriva här. Och jag är ju en gammal dagboksskrivare. Så köpte mig en fin
"vill du köpa en penna till din fina skrivbok?" Frågade hon i kassan. 
Älskar att det är fler än jag som tänker så. Ny bok-fin penna. :)

Vi åt på favoritstället i stinsen. God thaimat med räkor. Riktigt snarrigt. 

Nu ligger jag och vilar för om ett tag ska vi åka till Vällingby läkarhus där jag ska göra en DUBBEL MR-undersökning. Jag ska verkligen försöka klara av det, men jag vet att jag inte konmer lyckas utan avbrott. 
Usch det konmer ta över en timme. Ska man klara av det? Jag lider av hemsk cellskräck och detta tycker jag känns som att vara levande begravd. 
Får ångest bara att skriva om det 😔


Håll tummarna. ✊🏻
1 stina:

skriven

åh mamma e så go <3

Va mysigt med dagbok, de e så skönt att skriva av sig verkligen, saknar de har inte gjort de på 2-3 år nu. Innan ja träffa chrstiffer skrev jag typ 4 såna böcker på ett år.

Svar: Ja verkligen ❤️
Annette Sjölund

Kommentera här: