Strunt

Jag börjar inte fören 15.30 idag. Vet inte riktigt varför tiden är ändrad faktiskt. Lite segt att vänta på. 

Har promenerat lite och även varit och ätit lunch och snackat lite med familjen. Delar av den iaf. Så skönt att vi bor nära. Ganska precis 500m är det till mamma och pappa. 

Igår kväll deppade jag ihop helt. Låg som en död sill i sängen och grät och frossade om vartannat. Nog har jag pms men detta var lite vääl. Super hungrig och super trött. = sjukt grinig. 
Så mannen min åkte och köpte min bästa mat från chili. Han vet vad som får mig på benen igen. 
Dock hänger känslan kvar. Kanske har nåt knas i kroppen helt enkelt. Som de flesta andra. Förkyld är jag. Kanske är det. Blandat med allt annat. 

Gud va tråkigt inlägg. 


1 Tina:

skriven

Man behöver inte vara på topp jämt vännen här har du en till som mått risigt idag.Bättre dag imorgon!

Svar: Hej Tina. Nej jag vet. Men jag skäms över mitt beteende. Så sur och tvär. Men men. Skulle man fått moffa i sig godis hade allt känts lättare. Hehe. Nu är det dock vikt väktarna som gäller. Kram
Annette Sjölund

Kommentera här: