Halloween

Helg!!! 

Det har gått bra på jobbet, det var lugnt igår vilket alltid uppskattas. För en gångs skull var vi även 3 personal så man kände att man hann med allt utan att stressa röven av sig. 
Jag sover ju alltid sjukt dåligt på jobbet. Oftast handlar det om att det tar 2-3 timmar för mig att somna då det är rätt så spökigt där. Sen vaknar man av dunsar och smällar natten igenom från grannar som brottas i lägenheten bakom. 
Men inatt somnade jag på två röda och vaknade en gång under natten. Fantastiskt. 

Hann få massor av admenistrativt gjort innan jag slutade också. Skönt. 

Ikväll ska jag och min andra hälft gå på bio. Jag har önskat "hallonbåtar-filmen". Dock tycker jag det är lite slösigt att gå på svenska filmer på bio. Men jag vill se nåt lätt och roligt och Jonas Karlsson ska vara grym i den. (Som vanligt)

Invägningsdag idag. Kunde inte väga mig fören jag kom hem från jobbet. Hade redan svullnat på benen (gör det när jag jobbar av nån anledning) och hade ätit frukost. Så det blev inte en rättvis invägning. Men jag hade gått ner 0,2kg. 
Inte mycket att hänga i granen. 
Ska extra-väga mig i morgonbitti och se om det stämmer. 

Det är iaf exakt 2 kilo på 2 veckor. 

Håller på att tvätta. Mattias dammsög igår, jag skurade toa och kök. Ska plocka lite på borden. Annars är det helgfint vilket är viktigt för att jag ska kunna känna HELG!

Köpte denna igår. Bra för det mesta i kroppen. Man blir pigg, celldelning ökar,  slemhinnor tjockar på sig. 

Från formula.se:
Bina använder sekretet för att mata andra bin och särskilt bidrottningen. Bidrottningen blir 40 % större än arbetsbina tack vare detta och lever över 10-50 gånger längre. 

Sekretet har man märkt är mycket bra även för människor på ett flertal sätt. Apiforce kan användas vid problem med PMS, i övergångsåldern eller om du har besvär med acne eller kvisslor.



1 Sars:

skriven

Har du Viktväktarna online? Är du nöjd med det? Funderar på att testa det. Har inte jättemkt att gå ner men några envisa ivf kilon sitter kvar och vi vill snart testa med ivf igen och då vill jag vara i bra form:-)

Svar: Ja jag har online. Jag är faktiskt otroligt nöjd. Jag har inte heller så mycket att gå ner så det känns inte som världens största berg att kliva över. Men appen är otroligt peppande och lätt att ha att göra med. Rekommenderas! Man äter automatiskt nyttigt vilket är bra inför ivf!
Annette Sjölund

2 Tina:

skriven

Glöm nu inte att ta Apiforce innan frukost på morgonen!

Svar: nej då. det är jag noga med =) kram!!!
Annette Sjölund

Kommentera här: