Big brother

Usch jag fortsätter att vara sur och tvär. Så överdrivet trött. Förmodligen därför. Och kanske för att min kropp gärna vill moffa i sig godsaker men jag tillåter det inte. 
Jag vet redan nu att jag inte kommer ha gått ner i vikt denna vecka för jag småäter mycket nu. Dock nyttiga saker. Men småätande är aldrig bra. 
Jag drömmer dessutom hemska drömmar varje natt. Drömde att min äldsta syster dog inatt :(

Stressd.nu

Och så har vi jobbet. Vet inte ens vad jag ska skriva men vi är underbemannade så det räcker och behöver. Vilket betyder MYCKET jobb. 

Och så regn och rusk och som idag- frost. Vem blir lycklig av det liksom..

Och så nyser jag o fräser hela dagarna. Känns som bommul i huvudet. Fetvadd kanske..

Dock så skrattade jag vansinnigt gott åt big brother igår. Det var halloween där och skräck-natt. Kan varit det roligaste jag sett på länge. Ni som missade det och vill skratta- se på kanal 9 ikväll kl 18 för reprisen. Moahahhaha. Såååå rädda. Hahaha. Ja så ere. 

Idag kommer rörmokarna tillbaka. När de var här tog dom sönder vattenlås och nåt rör så det bubblar och luktar bajs i huset. Det får dom fixa. Hoppas jag hinner åka innan dom kommer för jag kunde inte spola i morse. Hehe. 

Inatt har jag natten på jobbet. Börjar 15. Slutar 11 imorn, sen ledig över helgen!!!

I helgen ska vi upp till Mio med en fin krans ❤️

Kommentera här: