Hi again

Hej igen.

Jag har haft jordens bakslag igen. La mig i sängen o storgrät. Sen såg jag verkligen söndergråten ut. 
Insåg när jag pyntat klart att vi ju skulle haft en liten bebis nu. Vi skulle inte pynta för tomt hus. I år igen. Vi skulle varit en familj. 

En urladdning av tårar och nu är jag på benen igen. Har druckit 2 glas champagne och gjort mig "fin" 

Stor fet säl var vad jag såg i spegeln. Bara där kom tårarna. Skjortan var för stor. Så det fick bli nåt jag hade hemma. 


Aja. Helt fel känner jag mig. 

Hoppas kvällen blir trevlig. 

Kram

1 Emma:

skriven

Du är jättefin!!!!

Svar: Tack vännen ❤️
Annette Sjölund

2 Tina:

skriven

Tycker också du är jättefin och kjolen blev väl snygg kvinnligt är det och bra modell på den!

Svar: Tack Tina! Kram
Annette Sjölund

3 Madde:

skriven

Vill bara säga att två vuxna också är en familj, sen är det klart att Mio fattas er. Men familj är ni ändå. En väldigt stark familj.

Svar: Ja. Jo det stämmer ju så klart. Men det känns som det ska vara en liten också 💙
Annette Sjölund

4 Grislingen:

skriven

Så fin du är!

Svar: Tack vännen ❤️
Annette Sjölund

Kommentera här: