We're in different places now

Kände för ett till inlägg..
Mattias och jag har varit uppe på minneslunden och lagt dit stenen som äntligen blivit klar. Vart så fint att jag bröt ihop en stund i mattias famn. 
 
Sen åkte vi till badet,  men där blåste det så mkt för mina stackars lungor att vi åkte hem igen. Sitter nu och solar och duschar då och då i vattenspridaren. Kanon! 
Katterna fattar inte riktigt varför det bara regnar på vår tomt :) 
 
Fick order från Riga att höja E vitaminer till 600mg.det är mkt!!! Men förhoppningsvis tjockar den på slemhinnan fint. 
 
Fick remiss idag oxå med posten om ny lungröntgen.. Tänker ta den på måndag.. Rätt säker på att den inte visar några förbättringar ännu.. Fick molipect eller vad det heter,  utskrivet igår oxå,  så nu dricks det både det och cocillana. Inget verkar hjälpa. Hostan är vidrig. Värsta hosta jag haft. 
 
Jaja det var väl det :) 
 
<3
1 M:

skriven

Bricanyl att inhalera (astmamedicin). Funkar utmärkt även på icke-astmatiker med envis hosta.

Svar: Jag vet. Har astma så inhalera både bricanyl och symbicort. Tycker inte det hjälper nå vidare dock :( Jag har vatten i lungorna som bråkar
Annette Sjölund

2 M:

skriven

Äsch, då var det inte till någon hjälp. Hoppas du blir bättre framöver.

/M

Kommentera här: