SVARET

Det är så många som vill att jag ska höra av mig om hur blodprovet var, men jag orkar inte ritkigt, så skriver här.
 
Efter mkt om och men så fick jag reda på att Hcg låg på mindre än 2, alltså minus. Som jag vetat hela tiden.
Så otroligt jävla skönt att kunna sluta med alla mediciner nu och låta stackars blodet få komma fritt. Det har ju kommit ändå, men eftersom jag äter såna mängder mediciner som egentligen inte ska släppa igenom blodet, så fick det ju kämpa. Blödit i 8-9 dagar nu... Hoppas det sista kommer nu, sen avtar.
 
Werlabs fick aldrig svaret, så jag fick ringa och jaga det. Som vanligt ska allting krångla.
Kliniskt labb hade dom, men kärringen fick inte lämna ut det till mig, så jag fick ringa werlabs och be han ringa dit. Och det gjorde han och fick svaret, men han var jätte iriiterad på hur dom skött det hela. Han skulle ringa deras IT tjänst och fråga vad dom sysslar med. Vi köper ju en tjänst av werlabs och det ska ju funka. Så krångar storlabbet så här. Han var uppriktigt ledsen iaf.
 
Jag med. Men å andra sidan lite lättad att äntligen veta och kunna sluta med hormonerna och återgå till normalt mood.
 
Imorgon blire fest och VIN! Klackarna i taket ;)
 
Jag har storstädat här hemma idag och lagat god middag. Mattias är på bolaget och köper lite vin som jag ska dränka mina sorger i ;)
 
Trevlig fredag.
1 Cecilia:

skriven

Hjärtegumsan.

Jag är ledsen för din skull, vilket jävla skit. Jag är redo för en fika när du är så vi kan prata framtid, nutid och dåtid.


Kramstn

2 Tina:

skriven

Godkväll vännen!
Vad tråkigt att det inte fungerade riktigt men jag tror på dina framtidsplaner boosta upp dig riktigt ordentligt och ta hand om varandra må så bra det går sen så på det igen.Det kommer gå förr eller senare.
Ha en fin helg och njut att vinet!
Kramiz

3 Jeanette:

skriven

Vad tråkigt att det visade negativt, men nu kan ni bara ta hand om varandra och ladda om ordentligt inför nästa som ligger i frysen ❤️ Hoppas att ni kan njuta av vinet ordentligt

4 Jeanette:

skriven

Vad tråkigt att det visade negativt, men nu kan ni bara ta hand om varandra och ladda om ordentligt inför nästa som ligger i frysen ❤️ Hoppas att ni kan njuta av vinet ordentligt

Svar: tack! kram <3
Annette Sjölund

5 Votivi filii:

skriven

Så tråkigt besked och fy vad trist att det ska strula så för att du skulle få ditt provsvar. Du är så stark som orkat ringa och jaga dem! Hoppas det blir en bra kväll med gott vin (som dränker era sorger så där lagom) ikväll tillsammans med mannen. Och att morgondagen blir vacker med mycket glädje för er alla.
Kram

Kommentera här: