Bröllop!

Idag är det bröllop! Paketet står redo inslaget och fint och klänningen hänger och väntar på mig. Vädret är väl lite sisådär med, men jag hoppas att solen kan slå sig fram lite. Speciellt runt 15-16 tiden, så de kan få lite fina sol-bröllopsbilder.
 
Mitt sår i gomen är rena pinan. Jag fotar det varje dag för att se så det inte sprider sig eller kryper bak i svalget. Det är väl en 1-krona stort skinnflått ställe med små kratrar med hål i. Långt bak. Jag kan bara småtugga lite med de yttersta tänderna på motsvarande sida. Och det svider massor när jag ska svälja. Trist, då vi ju ska äta massa god mat idag. Tyckte dock att "kratrarna" just nu såg ut att ha fått ett litet höje över sig. Det känns och smakar dock som jag har svamp i munnen. Kan så vara, då immunförsvaret ju ska vara lite sisådär med nu.
 
Inatt fick jag mess från werlabs där det stod att alla provsvar kommit. Loggade in nu och hade 10 provsvar! Jag köpte ju bara hcg. Skumt. Det var HB, vita, röda, trombocyter osv osv.. Så hade doktorn kommenterat att de vita var lite höjda.. Att jag bör kolla upp de. Fick lite panik då det är första dåliga tecknet för leukemi. Men efter lite googlade så fick jag fram att det kan bli så om man går på kortiosonbehandling, vilket jag ju gjort nu några veckor.
 
Första dagen utan några piller alls. Väldigt konstigt. Jag har ju i nån månad startat dagen med en hel nävel piller och spruta, men idag ingenting. Tomt. Lite skönt. Och blodet är som bortblåst. Hmm. Konstig kropp jag har.
 
 Gosestund med Chipo igår kväll.
 
 
R.I.P Brasse Brännström :(
 
 
 
 

Kommentera här: