Bakis

I fredags skulle vi ju druckit lite vin. Det gjorde vi aldrig. Igår däremot på bröllopet så drack jag mer än jag nånsin klarat av förr. Vi hade så vansinnigt roligt,  åt gott,  drack gott och dansade heeeela natten. 
Jag har Obeskrivligt ont i mina ben nu,  fått knapra i mig ett gäng citodon. Aj säger jag bara. 
 
Vigseln var jätte fin och Annika och Richard strålade. För att inte tala om deras barn som var så söta så tårarna kom så fort jag såg dom. 
 
Idag mår man som man förtjänar. Men det gör inte så mkt för jag har inte haft så kul på år och dar. 
 
Blir att frossa idag. Tänkte köpa allt onyttigt man bara kan. Och trycka i mig. Och sova.
 
 
 
 
 
Skål! 
 
1 Emma :

skriven

Alltså jag älskar sista bilden här på dig. Du fullkomligt strålar!!!!!!

Svar: Tack fina du! <3 kram
Annette Sjölund

2 Anonym:

skriven

såå kul med bröllop..och du riktigt strålar och ser så avslappnad och harmonisk ut <3 kram

Svar: Tack. ja vi hade så roligt :) kram!
Annette Sjölund

Kommentera här: