V.13 (12+3)

Oj oj oj vilken hemsk hosta jag har! Igår kväll hade jag panik. Kändes inte som att det kunde vara skonsamt för bebis att hosta så. Men har googlat (såklart) och det verkar ju inte påverka graviditeten. Trots att det ju bör vara som jordbävning där inne tycker man.
 
I morse fick jag ligga själv och känna på magen och jaa... den har växt. Undrar om den ligger fördelaktigt på mornarna? Kanske putar ut mer då, jag vet inte, men känner hur den höjs upp mot naveln nu, är inte lika koncentrerad över blygdbenet. Lika fantastiskt varje gång jag sätter handen där :)
 
Idag ska jag till kiropraktorn. Nu är ju ryggen/benet mycket bättre men hade redan tiden bokad, så lika bra att be han kika lite. Igår hade jag känningar igen, vart helt livrädd. Gjorde lite ont när jag gick, precis så som när det drar igång. Får verkligen hoppas att det var nåt just bara igår.
 
Efter kiropraktorn ska jag till MVC och träffa läkaren för vidare sjukskrivning. Tänkte be henne skriva ut hostmedicin. Om hon kan? Borde dom väl kunna?
 
Nu har jag exakt gått upp 5 kilo. från 61.1 till (idag) 66.1.
Jag har absolut ingen matlust längre, kan dock vara hungrig ibland, men äter en halv portion sen tar det tvärstopp.
 
Sola lugnt! :) Det ska jag, har fått sånt munsår, så vågar inte vara i solen nu..

Kommentera här: